2010-02-23

When all my dreams come true, the one I have next to me is you.

Jag har inte haft någon bra dag idag...
  • Först väckte mamma mig vid typ kvart i 6(brukar gå upp då) Men trött och seg som jag är somnar jag om, drömmer en underbar dröm om att Alexander kom hem från Egypten och jag fick krama honom jätte länge, Sen vaknar jag ur min underbara dröm och blir besviken på att jag måste vänta en dag till innan min dröm slår in... Sen upptäcker jag det värsta med denna morgonen: Klockan är nu kvart i 7 och jag måste gå till bussen om en kvart för att inte missa den, Suck. Även fast än att klockan är så pass mycket släpar jag mig upp ur sängen, slänger på mig ett par Jeans och en svart kort T-shirt, sätter upp håret i en bulle och går ner för att sminka mig och äta frukost. Min sminkning blev åt H*elvete tack vare att jag blev så stressad. Och Frukosten blev lite fil i ett glas.... Sen var klockan helt plötsligt 7 minuter över 7, min buss går 10 över, jag kutade ut ur dörren och sen när jag kommer ner till hållplatsen ser jag bussen åka 50 meter framför mig. Mamma ringde och fixade skjuts åt mig av Fam. Gotting TACK!
  • Sen under lunchen blev det inte kul för alla småbarn måste äta på Stenbock denna veckan för att deras matsal har ras risk på grund av all skit snö. Hoppas ni hör hur arg jag är. Jag skulle då gå och hämta en glas mjölk till mig, och när jag går där hör jag helt plötsligt: SKVALP(Mjölk åker ut ut glas) " Oj förlåt". Sen vandrar den lilla saken bara iväg medan jag står med mjölk på min sko. Jippie, jag älskar barn av hela mitt hjärta.
Sen lös min dag upp:

  • Jag satt där på en oerhört tråkig So lektion och helt plötsligt känner jag hur något varmt lyser mot min kind, jag kollar ut ur fönstret och där strålar solen fram ur alla moln. Jag log och värmde mig av solen, Kaj(lärare) tvingade mig att jobba om Hinduism & Buddism.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar